پلیس فتا کرمان خبر داد

شناسایی متهم اینترنتی در لاین

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۴۰۱۶۵۳
شناسایی متهم اینترنتی در لاین
رییس پلیس فتا کرمان از شناسایی یک متهم اینترنتی در شبکه‌ی اجتماعی لاین که اطلاعات شخصی یک خانم را منتشر کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ کامبیز اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار کرد : در پی مراجعه‌ی خانمی به پلیس فتا و طرح شکایتی مبنی بر انتشار شماره تلفن و عکس های خصوصی وی در شبکه‌ی اجتماعی لاین، موضوع دردستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی لاین و در گروه های مختلف با ارسال عکس ها و شماره تلفن شاکی موجب شده است که افراد زیادی با این خانم تماس گرفته و ایجاد مزاحمت کنند .

اسماعیلی بیان کرد: با بررسی های علمی و تخصصی و با استفاده از امکانات فنی فرد مورد نظر که یک خانم بود شناسایی شد و طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد.

وی اظهار داشت: در ادامه ‌ی رسیدگی به این پرونده متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و ایجاد اختلاف با شاکی را انگیزه این عمل ناشایست دانست و در نهایت پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمان در پایان توصیه کرد: اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید زیرا از دست دادن این اطلاعات می تواند عواقب جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز