در عملیات مشترک پلیس قزوین و یزد؛

۱۰۳کیلوگرم موادمخدر در پوشش هندوانه کشف شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۷:۱۹
کد خبر: ۴۰۲۷۹۴
۱۰۳کیلوگرم موادمخدر در پوشش هندوانه کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین و یزد 103کیلوگرم تریاک کشف و 2قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ "سلمان امیری" جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه ای که از استان های جنوبی کشور موادمخدر را خریداری و در مرکز کشور توزیع می کرد مطلع شدند.

امیری افزود: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین و یزد 103کیلوگرم تریاک کشف و 2قاچاقچی دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: این ماموران با گسترش تحقیقات پی به این موضوع بردند که این قاچاقچی قصد انتقال یک محموله سنگین موادمخدر از جنوب کشور به استان تهران به وسیله یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه را دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد موفق شدند با پوشش انتظامی منطقه "جیرفت به اصفهان" خودروی مورد استفاده قاچاقچی را در حوالی شهرستان خاتم استان اصفهان شناسایی و پس از توقیف، در بازرسی از آن 103کیلوگرم تریاک جاسازی شده کشف و راننده را به همراه همدستش دستگیر کنند.

امیری در پایان همکاری اطلاعاتی پلیس در استان های مختلف را راهکاری اساسی برای برخورد با قاچاقچیان ذکر کرد و گفت: اشرار و قاچاقچیان بدانند، پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد کردن مداوم باندهای توزیع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز