جانشین فرمانده انتظامی استان؛

کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در دام پلیس

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۷:۴۱
کد خبر: ۴۰۳۰۳۷
کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در دام پلیس
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که 10 میلیارد و 161 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ "علی اصغر خرم روی"  گفت: در پی دریافت پرونده ای مبنی بر اینکه فردی با وعده فروش گوشی تلفن همراه، مبلغ 20 میلیون تومان از شاکی کلاهبرداری کرده، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی احتمال وقوع موارد دیگر کلاهبرداری توسط متهم متصور بود که در طی رسیدگی به پرونده، 6 نفر دیگر شناسایی شدند که متهم به روش های مختلف از آنان کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ خرم روی اذعان داشت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با تلاش شبانه روزی، متهم پرونده در حالی که قصد خروج از کشور را داشت در فرودگاه بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه اتهامی بود که پس از مواجهه با دلایل و مستندات لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری مبلغ 10 میلیارد و 161 میلیون ریال از مالباختگان اعتراف کرد و  پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان از عموم شهروندان خواست: در هنگام معاملات توجه بیشتری داشته باشند، ازصحت اسناد ارائه شده توسط فروشندگان اطمینان پیدا کنند و در تنظیم قراردادها کلیه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کرده و ضمن حفظ هوشیاری مانع رسیدن افراد شیاد به نیت پلیدشان شوند.

نظر شما