معاون سیاسی فرماندار بندرعباس :

اعتیاد به مواد مخدر از مهمترین معضلات اجتماعی است .

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۳:۵۷
کد خبر: ۴۰۳۵۷۲
اعتیاد به مواد مخدر از مهمترین معضلات اجتماعی است .
مسئولان ذیربط تلاش خود را بکار گیرند تا از طریق پیشگیری این معضل خانمان سوز که منشاء آسیب های اجتماعی می باشد ریشه کن شود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، اظهار داشت : اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین معضلات اجتماعی که عوارض ناشی از آن را به عنوان تهدیدی جدی برای جامعه محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد .

علی نیکویی با اشاره بر مبارزه با مواد مخدر افزود : مسئولان ذیربط تلاش خود را بکار گیرند تا از طریق پیشگیری این معضل خانمان سوز را ریشه کن کنند .

وی با بیان اینکه نقش خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی فرزندانشان بسیار مهم است ، گفت : مسئولان فرهنگی با جدیت بیشتر ، نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی و با ساخت برنامه های مختلف را در بین اقشار جامعه در قبال این پدیده شوم اهتمام داشته باشند .

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : باید نسبت به سلامت و آینده جامعه اسلامی خود دغدغه داشته باشیم و هم اینکه بخشی از افراد گرفتار اعتیاد می شوند نیازمند توجه ویژه هستند .

نیکویی در پایان اذعان داشت : دستگاههای متولی باید بصورت میدانی از محلات شهر بازدید و نسبت به رفع مشکلات احتمالی از جمله اصلاح بافت فرسوده اقدام نمایند

نظر شما