خدابخش محمدزاده پودینه اظهار کرد:

شورای شهر پذیرای نقطه نظرات و هم‌اندیشی تمامی ورزشکاران و شهروندان است

۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۲:۵۸
کد خبر: ۴۰۴۲۸۶
شورای شهر پذیرای نقطه نظرات و هم‌اندیشی تمامی ورزشکاران و شهروندان است
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: شورای اسلامی و شهرداری قدس تمام تلاش خود را برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی به کار می‌گیرند تا شرایط درخشش ورزشکاران در سطوح مختلف فراهم آید.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، رئیس  شورای اسلامی شهر قدس در چهارمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد جعفر ناصری هیمالیانورد شهر قدسی ضمن ابراز همدردی با ذکر خاطره‌ای از او اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قدس در دوره چهارم با فعالیت‌های مؤثر و کارآمد خود در حوزه ورزش باعث بروز تحولات جدی شده است.

خدابخش محمدزاده‌پودینه بیان کرد: شورای اسلامی شهر قدس زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ورزشی شده است و در سال‌های اخیر جوانان برومند این شهر در رشته‌های مختلف ورزشی و مسابقات متعدد مقام‌های پرافتخاری به دست آورده‌اند و در سطح جهانی، بین‌المللی و کشوری درخشیده‌اند.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری قدس تمام تلاش خود را برای ارتقا و حمایت از فعالیت‌های ورزشی به کار می‌گیرند تا شرایط درخشش ورزشکاران در سطوح مختلف فراهم آید.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس ادامه داد: هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داریم و در این مسیر پذیرای نقطه نظرات، مشارکت و هم‌اندیشی تمامی ورزشکاران و شهروندان عزیز هستیم.

برادر مرحوم جعفر ناصری نیز پس از خیرمقدم‌گویی مطالبی را در خصوص زنده‌یاد بیان کرد و بخشی از فیلم مستندی که از وی ساخته شده و مورد استقبال مردم تهران قرار گرفته بود را برای اعضای شورای شهر قدس پخش کرد.

 

photo_2016-05-12_09-06-08

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز