مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبرداد

بازگشایی کتابخانه فرهنگ سرای جوان با حضورمسئولین در هفته جوان

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۸:۰۲
کد خبر: ۴۰۴۶۵۶
بازگشایی کتابخانه فرهنگ سرای جوان با حضورمسئولین در هفته جوان
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از افتتاح و بازگشایی کتابخانه فرهنگسرای جوان قم در طی هفته جوان با حضور مسئولین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی بیان داشت: بعد از واگذاری مجموعه فرهنگسرای جوان به اداره کل ورزش و جوانان استان که با حمایت های شخص استاندار محترم قم این مهم به انجام رسید تغییر و تحولات اساسی گوناگونی در این مجموعه به انجام رسید.

وی افزود: تجهیز و بهسازی سالن اجتماعات و کنفراس بعثت فرهنگسرای جوان از جمله اقدامات اولیه صورت گرفته در این مجموعه بوده است که به همت معاونت جوانان این اداره کل به اجرا گذاشته شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: یکی از مکان های بسیار پراهمیت و پرمخاطب که بیش از پنج سال درب های آن به سوی متقاضیان بسته بوده است،‌کتابخانه عمومی موجود در این فرهنگسرا است که با وجود بیش از 6000 جلد کتاب بلا استفاده بوده است.

عابدی با اشاره به نقش مهم کتاب در تکامل زندگی فردی و اجتماعی انسانها و بخصوص قشر جوان جامعه گفت:این کتابخانه در زیربنایی به مساحت 600 مترمربع و با دارا بودن بیش از 6000 کتاب در مباحث و موضوعات گوناگون به عنوان یکی از مخازن بسیار خوب و پرمحتوی است که در استان قم وجود دارد.

وی درادامه از اهمیت کتاب و سفارش به کتابخوانی در اسلام نکاتی را بیان داشت و تصریح کرد: اعتبارات بازگشایی و بهسزایی این کتابخانه از طریق معاونت فرهنگی و جوانان و با حمایت این اداره کل وبه منظور توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی استان و با دو بخش ویژه بانوان و آقایان راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اذعان داشت: با توجه به آغاز هفته جوان در روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری، با حضور میهمانانی از وزارت ورزش و جوانان،‌استاندار محترم و سایر مسئولین استانی آئین بازگشایی و افتتاح این کتابخانه اجرایی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز