عامل اصلی آتش سوزی در اندیشه :

داکت های عبوری ساختمان باعث اتصالی و بروز آتش سوزی شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۸:۴۲
کد خبر: ۴۰۵۲۰۷
داکت های عبوری ساختمان باعث اتصالی  و  بروز  آتش سوزی شد
در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتشﻧﺸﺎﻧﻲاﻧﺪﻳﺸﻪ بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱ و ۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، در پی آتش سوزی در طبقه اول ساختمانی پنج طبقه ایی  در شهر اندیشه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اندیشه بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱ و ۲  را به فاز۴خیابانﮔﻠﻬﺎ ﻣﺠﺘﻤﻊ ﺳﭙﻴﺪﻩ اعزام کرد.

در همین خصوص مدیرعامل سازمان علی عسگری که در محل حادثه به همراه آتش نشانان حضور داشت گفت: طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه مسکونی که از آن دود فراونی به بیرون زبانه می کشید. یک گروه از آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسی نسبت به قطع جریان برق و گاز و پیدا کردن کانون حریق اقدام کردند و در کمترین زمان ممکن آتش را فرو نشاندند.  و گروه دیگر که دو نفر از شهروندان گرفتار دود شده بودن را نجات دادند

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حریق اطفا شده بود ولی گرمای شدیدی در کف منزل مسکونی احساس می شد ، آتش نشانان پس از کندن زمین متوجه شدند داکت های عبوری ساختمان دچار اتصالی شده و باعث بروز این آتش سوزی گردیده که خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان از سرایت آتش سوزی مجدد جلوگیری گردید خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید.

 

 

نظر شما