سازمان غذا و دارو اعلام کرد

اسامی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۰:۰۳
کد خبر: ۴۰۶۳۷۹
اسامی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز
سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای اسامی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در اطلاعیه روابط عمومی سازمان غذا و دارو آمده است: فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی که نام‌شان در ذیل می‌آید به علت جعل و یا عدم دارا بودن اسناد بهداشتی اداره‌کل فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شناخته می‌شوند.

پیرو این اطلاعیه اسپری آنتی‌باکتریال و ضد بو، اسپری دافع حشرات، پکیج‌ویژه (اسپری آنتی‌باکتریال و ضد بو)، غیر مجاز و تقلبی هستند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو همچنین ژل لکه‌بر نانو، اسپری واکس آنتی، اسپری ضد بخار و تمیز کننده نانو و باکتریال نانو  را محصولات تقلبی و غیرمجاز معرفی کرد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با با بیان اینکه تولید کننده این محصولات دقیقا مشخص نیست اعلام کرد: با توجه به تصاویر ارسالی احتمالا نام‌تجاری محصولاتP|N|C است لذا کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور یا نیروی‌انتظامی را مطلع کنند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹-۰۲۱ روابط عمومی سازمان غذا و دارو  آماده دریافت اطلاعات درخصوص مراکز عرضه فراورده‌های غیر‌مجاز فوق الذکر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز