دبیر علمی کنگره بین المللی سرطان در بیمارستان رضوی مشهد خبر داد:

درمان رایگان بیماران سرطانی

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۰:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۸۱۸
درمان رایگان بیماران سرطانی
دبیر علمی کنگره بین المللی سرطان در بیمارستان رضوی مشهد گفت: تاکنون 450 بیمار مبتلا به تومور مغزی از سراسر کشور برای درمان و جراحی رایگان در این بیمارستان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پرفسور علی گرجی با اعلام  پذیرش و درمان رایگان متلایان به تومور مغزی گفت: اعلام پذیرش و درمان رایگان مبتلایان به تومور مغزی در بیمارستان رضوی مشهد طی هفته های اخیر انجام شده است.

وی ادامه داد: از بین بیماران ثبت نام شده بیمارانی که شرایط پیچیده‌ای داشته و از بضاعت کافی برخوردار نیستند انتخاب شده و با همکاری پزشکان ایرانی و خارجی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

وی گفت: از روز گذشته تاکنون چند بیمار مبتلا به تومور مغزی توسط تیم جراحان ایرانی و با مشاوره پزشکان خارجی شرکت کننده در کنگره بین المللی سرطان در بیمارستان رضوی جراحی شده اند.

 گرجی افزود: یکی از بیماران جراحی شده، کشاورز ساکن یکی از روستاهای خرمشهر است که مبتلا به تومور مغزی است.

وی اظهار کرد: در کنگره بین المللی سرطان 12 پزشک متخصص انکولوژی و رشته های مرتبط با سرطان از کشورهای هلند، آلمان، کانادا و استرالیا حضور دارند.

رئیس مرکز جامع سرطان بیمارستان رضوی مشهد با تشریح فعالیت های این مرکز گفت: مرکز مهر رضوی، با هدف پیشگیری، غربال‌گری، تشخیص و درمان بیماری سرطان، مهر ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: هم اکنون هفت کلینیک تخصصی در مرکز مهر رضوی شامل روان درمانی، تغذیه، درد، معنویت درمانی، ورزش درمانی، هنر درمانی و مشاوره راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از پنج هزار بیمار مبتلا به سرطان از خدمات کلینیک‌های تخصصی مرکز مهر رضوی به صورت رایگان بهره مند شده‌اند.

به گفته وی از 750 بیمار غربالگری شده در مرکز یاد شده 13 نفر مبتلا به سرطان تشخیص داده شده اند که از بیماری خود خبر نداشتند.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد متعلق به آستان قدس رضوی در زمینی به مساحت 39 هکتار در پنج طبقه از سال 1384 فعال شده است.

نخستین کنگره بین المللی سرطان که از امروز در این بیمارستان آغاز شده است تا 31 اردیبهشت با حضور حدود 500 پزشک متخصص از داخل و خارج کشور ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز