فرمانده انتظامی دماوند خبر داد

توقیف چهار کامیون حامل کالای قاچاق

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳:۰۹
کد خبر: ۴۰۶۹۸۵
توقیف چهار کامیون حامل کالای قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف و توقیف چهار دستگاه کامیون حامل به ارزش سه میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ شیخ‌مراد مرادی امروز پنج شنبه درباره چگونگی کشف و توقیف این کالاها افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دماوند در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفان به چهار دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق که در حال حرکت از سمت تهران به مقصد شهرهای شمالی کشور بودند، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی‌ انجام شده از بار کامیون‌ها که فاقد هرگونه مدارک گمرکی لازم و به صورت قاچاق وارد کشور و بارگیری شده بودند 62 دستگاه کولر گازی، 24 دستگاه یخچال، 174 حلقه لاستیک در ابعاد بزرگ و شش هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به دستگیری متخلفان و معرفی آنان به مرجع قضایی تصریح کرد: ارزش ریالی اموال مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان افزون ‌بر دو میلیارد و 908 میلیون برآورد شده است.

مرادی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان پلیس آگاهی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با ورود کالاهای قاچاق و ممنوعه در تمام نقاط شهرستان دماوند برای افزایش احساس امنیت شهروندان ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز