پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ

جریمه ۵۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان کامیون دار/ شب ها تیم های محسوس و نامحسوس تخلفات را ثبت می کنند

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۲:۱۴
کد خبر: ۴۰۷۰۱۰
جریمه ۵۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان کامیون دار/ شب ها تیم های محسوس و نامحسوس تخلفات را ثبت می کنند
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که دوربین‌های مکانیزه، عوامل محسوس و نامحسوس پلیس راهور تخلفات خودروها را ثبت می‌کنند، اعلام کرد: تردد کامیون‌ها از خط سرعت بزرگراه‌ها ممنوع بوده و پلیس با متخلفان برخورد می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ حسن عابدی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در بزرگراه‌ها و معابر سطح شهر تهران تخلفات وسایل نقلیه با دوربین‌های مکانیزه ثبت می‌شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ،‌ تصریح کرد: برابر مقررات، وسایل نقلیه سنگین از جمله کامیونها حق تردد در معابر در ساعات میانی روز را ندارند؛ بازه زمانی مجاز تردد آنها ساعت 22 تا 6 صبح در روزهای غیر تعطیل و 24 تا 6 صبح در ایام تعطیل است؛ مگر خودروهایی که دارای مجوزهای لازم در این زمینه باشند از جمله خودروهای مخصوص حمل مواد سوختنی، فاسد شدنی و خودروهای متعلق به شهرداری.

وی با تأکید بر این مطلب که تخلف کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین همچون خودروهای سبک توسط عوامل محسوس و نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ رصد می‌شود،‌ اعلام کرد: مأموران پلیس راهور با کامیون‌هایی که در بین روز بدون مجوز اقدام به تردد در معابر شهر می‌کنند، برخورد می‌کنند.

سرهنگ عابدی ادامه داد: شب‌ها نیز تیم‌های گشت شبانه محسوس و نامحسوس پلیس علاوه بر وجود دوربین‌های ثبت تخلفات در معابر حضور فعال داشته و عملکرد رانندگان را نظاره‌گر بوده و با تخلفات برخورد خواهند کرد.

این مقام ارشد راهور فاتب در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد تردد کامیون‌ها در خط سرعت بزرگراه‌ها اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین در خط سرعت معابر بزرگراهی  ممنوع است؛ برابر قانون این کامیون‌ها با کد جریمه 2030 اعمال قانون شده و جریمه 50 هزارتومانی برایشان منظور خواهد شد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب که در روزهای اخیر ریزش نخاله در معابر سطح تهران کاهش محسوس داشته، خاطر نشان کرد:‌ چون معابر شهر به دوربین‌ها مجهز شده، کامیون‌های متخلف از ریختن نخاله در معابر پرهیز کرده و هم اکنون شاهد آن هستیم که به ندرت چنین مسئله‌ای به وقوع می‌پیوندد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز