در ارتفاعات تهران برگزار شد

همایش ورزش همگانی بمناسبت هفته جوانان

۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۰۷۱۹۳
همایش ورزش همگانی بمناسبت هفته جوانان
در این همایش صبحگاهی که برای جوانان تهرانی تدارک دیده شده بود مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران شادابی جامعه را منوط به کسب مدال ها، قهرمانی های ورزشی و کسب عناوین المپیاد های مختلف علمی و پژوهشی در سطح جهانی دانست.

به گزارش خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، همایش ورزش همگانی بمناسبت هفته جوانان در توچال با حضور طلائی مدیر کل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان، رضوی مدیر کل ساماندهی أمور جوانان، گرشاسبی مدیر کل ورزش استان تهران، خانمحمدی فرماندار شمیران و مسؤولان هیئت های همگانی تهران،اداره ورزش جنوب غرب، جنوب شرق، شمال غرب، شمالشرق،اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس و ملارد برگزار شد

دراین مراسم خانمحمدی ضمن تشکر از وزیر ورزش و مسوولان ورزش استان تهران که بانی این همایش پر شور جوانان شدند گفت: اگر در جامعه جوانان ما شور نشاط مناسب داشته باشند، فکر های پویا و نوینی را شاهد خواهیم بود.
همچنین در این همایش صبحگاهی که برای جوانان تهرانی تدارک دیده شده بود مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران شادابی جامعه را منوط به کسب مدال ها، قهرمانی های ورزشی و کسب عناوین المپیاد های مختلف علمی و پژوهشی در سطح جهانی دانست.

وی تاکید کرد مسؤولان و جوانان استان تهران در سال ٩٥ تمام عزم خود راجزم خواهند کرد تا ابتدا با توکل بر خدا و سپس همت و غیرت، تمام عناوین های مختلف برتر علمی،  فرهنگی و ورزشی کشور را کسب نمایند.

در پایان مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز ارزنده ایی به قید قرعه اهدا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز