معاون ساماندهی امور جوانان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم؛

بودن در کنار خانواده شهدا برای ما افتخار است

۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۵:۱۸
کد خبر: ۴۰۷۲۲۵
بودن در کنار خانواده شهدا برای ما افتخار است
همزمان با هفته جوان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با خانواده شهید محمدحسین مرادی، مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا رستمی به همراه رضوی، طلایی و سلیمانی، مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان به دیدار خانواده شهید محمدحسین مرادی رفت.

وی در این دیدار از خانواده شهید مدافع حرم تشکر کرد که بینش قابل توجه به جوانان دارند و اظهار داشت: آنچه که نسل جوان ما را از دیگر جوانان دنیا متمایز می‌کند روحیه استشهادی و بصیرت و معرفت است و وزارت ورزش و جوانان نیز تمام امکانات را برای آسایش آنان فراهم می‌کند.

پدر شهید مرادی در خصوص شخصیت این شهید گفت: فرزندم از دوران کودکی حسینی بود و درسش را تا فوق لیسانس ادامه داد تا با چشم باز و آگاهی کامل با دشمنان اسلام مبارزه و از حرم حضرت زینب(س) دفاع کند.

وی با بیان اینکه محمدحسین مرادی همیشه مدافع اسلام بود، افزود: فرزندم بخاطر منافع مالی شهید نشد بلکه به سبب دفاع از اسلام به این مقام با ارزش دست یافت.

مرادی عنوان کرد: من نیز 24 ماه در جبهه و در کنار هفت فرزندم حضور داشتم و هموراه سعی کردم تا روزی حلال به آن‌ها تزریق کنم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان این دیدار ضمن تشکر از زحمات پدر شهید مدافع حرم، گفت: بودن در کنار خانواده شهدا برای ما افتخار است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز