رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی:

مخترعان جوان را حمایت می کنیم

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۷:۲۹:۳۸
کد خبر: ۴۰۷۳۶۵
مخترعان جوان را حمایت می کنیم
دکتر واحدی گفت: در آینده نزدیک از 5 دستاورد نوین دانشجویان این دانشگاه رونمایی خواهد شد که از جمله آنها می توان به خانه هوشمند، پهپادهای نسل جدید و اگزوز بهینه سازی شده خودرو جهت مقابله با آلودگی هوا اشاره کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی گفت: اگر نتوانیم از نوابغ و مخترعان خود حمایت کنیم می بایست بار دیگر شاهد پدیده زیانبار فرار مغز ها باشیم.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر واحدی افزود: دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی از ظرفیت های بالایی در زمینه مسائل علمی و پژوهشی برخوردار است و با برنامه ریزی های انجام شده این فعالیت ها را به نحو احسن پیگیری می کنیم.
وی، لابی کشورهای دیگر برای تملک ایده ها و اختراعات دانشجویی را یادآور شد و از تمامی مسئولان استانی و کشوری خواست تا با پشتیبانی از نوابغ مانع از خروج دانش از کشور شوند.
وی توجه به مسائل علمی و پژوهشی را از راهکار های تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: تنها زمانی شاهد شکوفایی اقتصادی درون زا خواهیم بود که زمینه های پویای توانگران داخلی را فراهم کنیم.
واحدی حمایت از اختراعات و طرح های نوین را از اولویت های این دانشگاه برشمرد و افزود: در آینده نزدیک از 5 دستاورد نوین دانشجویان این دانشگاه رونمایی خواهد شد که از جمله آنها می توان به خانه هوشمند، پهپادهای نسل جدید و اگزوز بهینه سازی شده خودرو جهت مقابله با آلودگی هوا اشاره کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در پایان بار دیگر بر حمایت همه جانبه از فعالیت های علمی- پژوهشی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: با تکیه بر توانایی های موجود و علم به قابلیت های موجود سعی در معرفی دانشگاه پیام نور استان بعنوان دانشگاهی پیشرو را داریم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز