وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

آماده باش مراکز درمانی و اورژانس در راستای خدمات رسانی به زائران نیمه شعبان

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۹:۲۹
کد خبر: ۴۰۷۴۵۴
آماده باش مراکز درمانی و اورژانس در راستای خدمات رسانی به زائران نیمه شعبان
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: اورژانس هوایی و اورژانس زمینی استان در ایام نیمه شعبان در آماده باش کامل است که در صورت نیاز هر گونه خدمات به سرعت بتوانند خدمات رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان سیار عاشقان ولایت که همزمان با نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران دایر شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای ماموریت هایی که دارند، آمادگی کافی را پیدا کرده تا بتوانند از زائران استقبال خوبی داشته باشند.

وی عنوان داشت: این بیمارستان خدمات اولیه و در حد اورژانسی را ارائه می نماید که در صورت نیاز بیماران را در این ایام به بیمارستان های سطح شهر قم منتقل خواهیم کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: البته امیدواریم که هیچ کسی در این ایام بیمار نشده و بتواند به راحتی به عبادت بپردازد اما در صورت بروز هر گونه مشکلی این بیمارستان آماده خدمات رسانی خواهد بود.

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: اورژانس هوایی و اورژانس زمینی استان در ایام نیمه شعبان در آماده باش کامل است که در صورت نیاز هر گونه خدمات به سرعت بتوانند خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به موقعیت جمکران گفت: این منطقه نیازمند یک بیمارستان است که در این زمینه قرارداد ساخت یک بیمارستان 250 تختخوابی مادر و کودک و پلی کلینیک تخصصی بسته و در آینده ای نه چندان دور احداث خواهد شد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: این بیمارستان در راستای خدمات رسانی به زائران می تواند نقش موثری داشته باشد و ما نیز در راستای تجهیز امکانات و اختصاص نیروی تخصصی اهتمام خواهیم داشت.

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: این بیمارستان قرار است سه ساله ساخته شده و تحویل داده شود و یک بیمارستان عمومی و جنرال است و بخش عمده این بیمارستان در اختیار مادر و کودک قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: ساخت این بیمارستان قراردادی میان تولیت محترم مسجد مقدس جمکران و وزارت بهداشت است و در تاریخی که این بیمارستان تمام شود هر کسی که تصدی وزارت بهداشت را داشته باشد بر اساس تعهدی که انجام شد باید این بیمارستان را مجهز نماید و دانشگاه علوم پزشکی قم هم باید بهره برداری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز