معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان ایلام:

ایلام جزو چهار استان جوان کشور است

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۲:۲۹
کد خبر: ۴۰۷۸۲۴
ایلام جزو چهار استان جوان کشور است
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری جشن تجلیل از جوانان برتر این استان در هفته جوان خبر داد و گفت: ایلام جزو چهار استان برتر جوان کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان ایلام، محمدرضا تردست اظهار کرد: هر سال همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) که به عنوان هفته جوان نامگذاری شده برنامه‌های گسترده‌ای در راستای نکوداشت این ایام توسط دستگاه‌های اجرایی استان ایلام و معاونت جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ایلام از ۲۷ اردیبهشت ماه گذشته تا دوم خرداد درصدد اجرای برنامه های گسترده برای اجرای مطلوب برنامه‌های ویژه گرامیداشت ایام هفته جوان است.

تردست با بیان اینکه ایلام جزو چهار استان برتر جوان کشور است، یادآور شد: در این ایام و در سطح استان بیش از ۷۰ برنامه در نظر گرفته‌ شده که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، سمن‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهتمام این اداره‌ کل برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ایام، برنامه‌ریزی ویژه انجام شده است که مهم‌ترین برنامه های این هفته همایش بزرگ تجلیل از ۱۵ جوان برتر استان با حضور مسئولان ارشد استانی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز