شهداد روحانی در پاسخ به برنا:

حتی یک پروانه هم باید محیط زیستی امن داشته باشد

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۴:۰۱
کد خبر: ۴۰۸۲۲۰
حتی یک پروانه هم باید محیط زیستی امن داشته باشد
آهنگساز و رهبر ارکستر سمفونیک با بیان اینکه دغدغه محیط زیست دارم، گفت: هر هنرمندی می تواند به نوبه خود نقش مهمی در آگاه سازی افراد نسبت به موضوعات زیست محیطی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، شهداد روحانی در خصوص اینکه موسیقی چطور می تواند به حفاظت از محیط زیست کمک کند گفت: هر هنرمندی می تواند با آثار خود به حفاظت از محیط زیست کمک کند. به عنوان مثال من مدتی‌ست که تور کنسرت‌های خود را در ایران برگزار می‌کنم و در طول این مدت نزدیک به شش هزار مخاطب داشتم. در این کنسرت‌ها قطعه‌ای با عنوان پروانه را اجرا می‌کنم که نامی زیست محیطی است.

وی افزود: همیشه قبل از اجرای این قطعه چند دقیقه ای درباره محیط زیست و ارزش آن برای حضار صحبت می کنم و می گویم علت نامگذاری این ترانه این است که محیط زیست تا حدی باید بهبود یابد که حتی یک پروانه هم در آن احساس امنیت داشته باشد.

روحانی تاکید کرد: با توجه به اینکه موسیقی من بی‌کلام است و طبیعتا رساندن پیام به واسطه آن سخت‌تر است اما تلاش کردم تا با صحبت‌هایم و فضای موسیقی به مردم بگویم که حفاظت از محیط زیست اهمیت زیادی دارد.

آهنگساز و رهبر ارکستر سمفونیک یادآور شد: من به عنوان یک هنرمند دغدغه محیط زیست را دارم و از اینکه می بینم محیط زیست کشورم با مخاطراتی مواجه شده نگران هستم. به همین علت قصد دارم تمام سعی ام را بکنم تا مخاطبانم را نسبت به موضوع محیط زیست حساس کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز