دستگیری همکلاسی مزاحم در همدان

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۴۰:۳۹
کد خبر: ۴۰۸۴۴۴
دستگیری همکلاسی مزاحم در همدان
سرهنگ اکبر امینی از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه های اجتماعی برای خانمی جوان مزاحمت ایجاد کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان اظهار کرد: پس از شکایت فردی در زمینه ایجاد مزاحمت و سلب آسایش در فضای مجازی بررسی صحت موضوع در دستور پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از شنیدن اظهارات شاکیه، مشخص شد فردی ناشناس که از تمام اطلاعات شخصی وی آگاهی کامل دارد اقدام به مزاحمت برای وی در شبکه اجتماعی می کند.

وی بیان کرد: پس از تماس همسر شاکیه با فرد مزاحم مبنی بر پایان دادن به این مزاحمتها، فرد مزاحم ضمن ابراز پشیمانی قول بر تکرار نکردن این گونه مزاحمت ها می دهد.

رئیس پلیس فتا همدان اضافه کرد: ولی چند روز بعد با شماره ای جدید به مزاحمتها ادامه داده و این بار با الفاظ بسیار رکیک و استفاده از تصاویر شاکیه قصد هتک حیثیت وی را داشته است.

سرهنگ امینی افزود: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی که از همکلاسی های شاکیه بود شناسایی، دستگیر و تمامی دستگاه های دیجیتال وی برای بررسی فنی جمع آوری شد.

وی گفت: متهم پس از مواجهه با مدارک انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و عنوان داشت بنده از متاهل بودن شاکیه اطلاع نداشته و از این عمل خود پشیمان هستم.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را از طریق گزارشهای مردمی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن 2182675 اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما