فرمانده انتظامی فارس خبرداد:

کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر در فارس

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۸:۱۴
کد خبر: ۴۰۸۶۴۳
کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر در فارس
فرمانده انتظامی استان از کشف 415کیلوگرم موادمخدر طی 3 عملیات جداگانه در این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفاسر، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از فعالیت شبکه گسترده ای که در امر تهیه موادمخدر از استان های جنوبی و انتقال به استان های مرکزی کشور فعالیت داشتند مطلع شدند.
وی ادامه داد: پس از چندماه کار اطلاعاتی مستمر موفق به شناسایی اعضای باند و خودرو های مورد استفاده آنان شده و متوجه شدند یکی از اعضای باند به "م – پ" ۳۲ ساله به یکی از استان های جنوبی عزیمت و مقادیری موادمخدر را از قاچاقچیان تحویل و قصددارد با یک دستگاه کامیون تریلی مواد را به استان فارس و سپس به دیگر نقاط کشور انتقال دهد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از استقرار ماموران در مسیر تردد این محموله موادمخدر،کامیون حامل مواد شناسایی و پس از زیر نظر قرار دادن خودرو، هنگامی که تریلر با یک دستگاه خودرو پژه پارس تصادف کرد،‌در بازرسی از آن 350 کیلوگرم تریاک از داخل محفظه تانکر ویژه قیر که به صورت بسیار ماهرانه ای جاسازی و تعبیه شده بود کشف و فرد قاچاقچی نیز دستگیر شد.
سردار گودرزی افزود: در داراب نیز ماموران انتظامی این شهرستان در ایستگاه بازرسی قلاتوبه، در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند 46 کیلوکرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و دو قاچاقچی را در این رابطه دستگیر کردند.
وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان رستم نیز یک دستگاه کامیون حامل موادمخدر را شناسایی، متوقف و ضمن دستگیری سه قاچاقچی در این رابطه 19 کیلوگرم حشیش از آنها کشف کردند.
نظر شما