ناصر صبحی قراملکی در گفت و گو برنا؛

ازدواج جای گروکشی صنفی نیست

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۱۰۰۲۴
ازدواج جای گروکشی صنفی نیست
دعوا بین دستگاهها نباید وجود داشته باشد بلکه دغدغه رفع مشکل مردم را باید داشته باشیم . متاسفانه دوستان ما دعوا و گروکشی صنفی دارند و این کار اصلا مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان گفت: همه دستگاه‌ها باید در جهت شرح وظایف، مأموریت‌ها و اختیارات و وظایف خود کار کنند. برخی کارها و فعالیت‌ها در گذشته به نهادهای دیگر واگذار شده و موازی کاری پیش آمده است با این حال ما به تعامل و همکاری با سازمان بهزیستی در زمینه مراکز مشاوره ازدواج طبق قانون معتقد هستیم.

صبحی در خصوص واسطه سازمانی مانند سازمان نظام روانشناسی گفت: هر دستگاهی در این زمینه دیدگاه‌های خود را بیان می‌کند؛ اما قبل از آن هر نهادی باید تسلط کافی بر حوزه مأموریت خود داشته باشد. برخی دستگاهها به حیطه‌هایی مانند واسطه‌گری ازدواج وارد می‌شوند که با شرح وظایف آن‌ها همخوانی ندارد و نیت برخی از آنان خیراست.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان افزود: برخی دستگاه‌ها به افراد فاقد صلاحیت مرکز مشاوره دادند و تعداد بالای این اشتباه را دلیل توجیه کارهای خود می دانند. به عنوان نمونه سازمان بهزیستی 1600 مرکز مشاوره ازدواج دارد. این پرسش مطرح می‌شود که کدامیک از گردانندگان آن‌ها صلاحیت لازم را دارند و چه سازمانی به آنان پروانه فعالیت داده است.

صبحی در پایان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فعالیت مراکز مشاوره ازدواج را روی روال قانونی بیندازیم، گفت: دعوا بین دستگاهها نباید وجود داشته باشد بلکه دغدغه رفع مشکل مردم را باید داشته باشیم . متاسفانه دوستان ما دعوا و گروکشی صنفی دارند و این کار اصلا مناسب نیست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز