معاون ساماندهی امور جوانان:

دولت علاقه مند است با تمام کمبودهای اقتصادی بیشترین کمک را به جامعه جوان کند

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۲:۰۰
کد خبر: ۴۱۱۱۱۲
دولت علاقه مند است با تمام کمبودهای اقتصادی بیشترین کمک را به جامعه جوان کند
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص وام 10 میلیون تومانی که برای ازدواج جوانان نظر گرفته شده عنوان کرد: اگر مجلس این طرح را تصویب کند، جزو الزامات کار دولت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، محمد رضا رستمی با بیان اینکه پیگیر افزایش وام ازدواج هستیم، اظهار کرد: این طرح را از دو مسیر دنبال می کنیم، یکی در مسیر نظام بانکی و دیگری از طریق خیرین است که در این زمینه، خیرین ازدواج به صورت گسترده در تمام استان‌ها فعال شده‌اند و این کار را انجام می دهند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تسهیلاتی که برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است، گفت: ما بیمه ازدواج جوانان را در سال گذشته آغاز کردیم که در حال حاضر با استقبال نسبتا خوبی مواجه شده است وقصد داریم در سال جاری بحث‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی آن را گسترده‌تر کنیم تا جامعه بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

وی در خصوص وام 10 میلیون تومانی که برای ازدواج جوانان توسط مجلس در نظر گرفته شده عنوان کرد: اگر مجلس این طرح را تصویب کند، جزو الزامات کار دولت قرار می گیرد و دولت نیز علاقه مند است که با تمام کمبودهای اقتصادی بیشترین کمک را به جامعه جوان کند.

رستمی افزود: موضوع بعدی در رابطه با کارت تامین کالا و خدمات است که در این طرح افراد می توانند با تخفیفات ویژه کالا و خدمات خودشان را تهیه کنند. همچنین آموزش و مشاوره‌های پیش از ازدواج موضوع بعدی است که ازدواج آگاهانه و پایدار را تسهیل می کند.

وی با اشاره به تاثیراتی که جهاد دانشگاهی می تواند در بحث جوانان داشته باشد، گفت: ما نیاز داریم تا در حوزه ازدواج و اشتغال وضعیت جوانان را رصد کنیم، ایسپا می تواند این کار را برای ما انجام دهد تا ما بتوانیم بر پایه یافته‌های این مطالعات برنامه های خودمان را به صورت جدی‌تر دنبال کنیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز