همزمان باعید سعید فطر؛

نخستین پارک آبی قم افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۱:۱۲
کد خبر: ۴۱۱۵۶۵
نخستین پارک آبی قم افتتاح می شود
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی گفت: پارک آبی غدیر در ماه مبارک رمضان به صورت آزمایشی بازگشایی شده و به صورت رسمی در عید سعید فطر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا معرفت با اشاره به وضعیت پارک آبی غدیر، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پارک آبی غدیر همزمان با عید سعید فطر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه امور ساختمانی، نصب تاسیسات و تجهیزات و وسایل پشتیبانی انجام شده است، گفت: در بازدیدی که شهردار قم روزهای اخیر از این پروژه داشتند برخی مسائل و مشکلاتی که پیش روی این پروژه بود مطرح شد و براساس تصمیمات صورت گرفته مشکلات این پروژه تا شروع ماه مبارک رمضان برطرف شده و به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

قائم مقام شهردار در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی،‌ بیان کرد: گاز و برق این مجموعه تفریحی هنوز وصل نشده و براساس تعاملی که از سوی استانداری صورت گرفته مقرر شده است برق و گاز این پروژه تا 10 الی 15 روز دیگر وصل شود.

وی بیان کرد: مجموعه پذیرایی جانبی این پروژه تفریحی توریستی به مدت یک ماه است که به بهره‌برداری رسیده و مردم از آن استفاده می‌کنند.

معرفت با تاکید براینکه پروژه تفریحی توریستی پارک آبی غدیر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت شهرداری قم انجام شده است، گفت: برای این پروژه 200 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری و هزینه شده است.

قائم مقام شهردار در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی عنوان کرد: جدیدترین بازی‌ها از جمله استخر موج، ‌رودخانه وحشی،‌ سقوط گرداب و سرسره‌های آبی و... قرار داده شده است که با راه‌اندازی رسمی از آن شاهد استقبال مردم از این فضای تفریحی هستیم.

وی با تاکید براینکه پارک آبی غدیر نسبت به پارک‌های مشابه در کشور، از فضای بهتر و دلنشین‌تری برخوردار است، گفت: افتتاح این مجموعه موجب می‌شود شاهد حضور توریست‌ها و مسافران بیشتری در قم باشیم و به این صورت زمان اقامت زائران در قم اضافه می‌شود.

معرفت با بیان اینکه پارک آبی غدیر از بهترین فضاهای تفریحی در قم به شمار می‌رود، عنوان کرد: افتتاح این پروژه نقطه عطفی برای ورود سرمایه گذاران به قم است و به همین دلیل شورای اسلامی شهر و مجموعه استانداری برای حمایت از این سرمایه‌گذار نهایت همکاری را دارند.

قائم مقام شهردار در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی خاطرنشان کرد: افتتاح این مجموعه موجب اشتغالزایی نیز در شهر قم می‌شود که در این راستا می‌توان به اشتغال 200 نفر به صورت مستقیم اشاره کرد.

 

نظر شما