قاضی زاده هاشمی:

وجود ۱۱۰ هزار نیروی قراردادی ازچالش‌های وزارت بهداشت است

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۶:۱۶
کد خبر: ۴۱۲۴۲۰
وجود ۱۱۰ هزار نیروی قراردادی ازچالش‌های وزارت بهداشت است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وجود 110 هزار نفر نیروی قراردادی را از چالش‌های مقابل روی این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از چند طرح بهداشتی و درمانی استان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد گفت: تغییر وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی از دغدغه‌های مهم وزارت بهداشت است و این در حالی‌است که برای سال جاری هنوز مجوزی برای تغییر وضعیت نیروهای قراردادی به این وزارتخانه داده نشده است.

وی همچنین وضعیت منابع انسانی و پزشکان متخصص چهارمحال وبختیاری را خوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: با وجود برخورداری از پزشکان و متخصصان خوب در این استان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به شهروندان به دلیل محدودیت مراکز درمانی در حد مطلوبی نیست.

 قاضی زاده هاشمی محدودیت فضاهای درمانی را از مشکلات استان چهارمحال وبختیاری دانست و ادامه داد: در صورت تامین کامل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان در سال جاری، بهبود قابل توجهی در بهره برداری از طرح‌ها و ارائه خدمات به شهروندان این استان حاصل می‌شود.

وی همچنین در بازدید از طرح‌های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال وبختیاری شتاب بخشی به اجرای طرح‌ها به خصوص بهره برداری از کلینیک تخصصی بیماران خاص، طرح توسعه بیمارستان کاشانی شهرکرد و ساختمان اورژانس این بیمارستان تا پایان امسال را مورد تاکید قرار داد.

بهره برداری از کلینیک درمان ناباروری، بخش لیزر بیمارستان هاجر شهرکرد و یک مرکز اورژانس فوریت‌های پزشکی و دیدار از طرح‌‎های بهداشتی و درمانی در دست اجرا از برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به شهرکرد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز