سرهنگ محمدزاده خبر داد؛

برخورد با صاحبان رستوران های متخلف در ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۸:۲۴
کد خبر: ۴۱۲۵۳۴
برخورد با صاحبان رستوران های متخلف در ماه رمضان
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان گفت: با صاحبان رستوران هایی که بدون مجوز در ماه رمضان غذا بفروشند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان در نشست ساماندهی فعالیت واحد های پذیرایی در ماه مبارک رمضان گفت : تلاش برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و برخورد با کسانی که بصورت علنی روزه خواری می کنند اساس فعالیت نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط است. 

سرهنگ رضا محمد زاده با بیان اینکه با کسانی که که در اماکن عمومی روزه خواری کنند برخورد خواهد شد افزود : البته برای مسافران و کسانی که نمی توانند روزه بگیرند تسهیلات ایجاد می شود.
وی گفت : برای فعالیت هتل ها ، مسافر خانه ها، مراکز اقامتی –  پذیرایی و پایانه های گیلان در ماه مبارک رمضان مجوز صادر می شود.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان از اجرای گشت های بازرسی مشترک محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد و  افزود : همه واحد های صنفی زیر ذره بین دستگاه های بازرسی و نظارتی قرار خواهند گرفت. 
سرهنگ رضا  محمد زاده گفت : اماکن پذیرایی که مجوز دارند هم موظف هستند فقط به مسافران خدمات ارائه دهند و ارائه خدمات به افراد بومی در ماه مبارک رمضان تخلف محسوب می شود. 
وی نظارت بر نرخ های مصوب کالا و خدمات و رعایت قوانین و مقررات بهداشتی را از دیگر  برنامه های اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان  اعلام کرد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان افزود : شهروندان می توانند هرگونه تخلف را با سامانه های شبانه روزی پلیس 110و یا 2183484 پلیس نظارت بر اماکن عمومی ، 2183506گشت پلیس امنیت اخلاقی و 2183500 ستاد خبری نیروی انتظامی  اطلاع دهند.

 

نظر شما