در ماه مبارک رمضان؛

رستوران‌های گیلان، زیر ذره‌بین پلیس

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۹:۵۳
کد خبر: ۴۱۲۵۸۶
رستوران‌های گیلان، زیر ذره‌بین پلیس
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان گفت: با صاحبان رستوران هایی که بدون مجوز در ماه رمضان غذا بفروشند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ رضا محمد زاده، گفت: نیروی انتظامی با افرادی که به صورت علنی روزه خواری می‌کنند و حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ نمی‌کنند به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه برای مسافران و افرادی که نمی‌توانند روزه بگیرند تسهیلاتی ایجاد می‌شود، عنوان کرد: برای فعالیت هتل‌ها، مسافر خانه‌ها، مراکز اقامتی –  پذیرایی و پایانه‌های گیلان در ماه مبارک رمضان مجوز صادر می‌شود.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گیلان از اجرای گشت های بازرسی مشترک محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد و  گفت: همه واحد های صنفی زیر ذره بین دستگاه های بازرسی و نظارتی قرار خواهند گرفت و اماکن پذیرایی که مجوز دارند موظف هستند فقط به مسافران خدمات ارائه دهند و ارائه خدمات به افراد بومی در ماه مبارک رمضان تخلف محسوب می‌شود. 
وی نظارت بر نرخ های مصوب کالا، خدمات و رعایت قوانین و مقررات بهداشتی را از دیگر  برنامه‌های اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز