سخنگوی اورژانس تهران در گفتگو با برنا؛

زائر روح الله از مرگ حتمی نجات یافت

۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۹:۳۱
کد خبر: ۴۱۲۷۳۷
زائر روح الله از مرگ حتمی نجات یافت
عباسی گفت: با تلاش این اورژانس تهران زائر حرم امام خمینی(ره) که دچار ایست قلبی شده بود از مرگ نجات یافت.

حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، گفت: صبح امروز (14 خرداد ماه)،  زائر 56 ساله ای که دچار ایست قلبی شده با تلاش‌های تکنسین های اورژانس 15  حیات دوباره یافت.

به گفته وی این حادثه در ساعت 8:15 در محوطه صحن حرم رخ داد که اکیپ روابط عمومی اورژانس تهران بر بالین بیمارحضور یافتند.

عباسی ادامه داد: با بررسی وضعیت هوشیاری و علائم حیاتی، بلافاصله عملیات احیا در محل شروع شد و  با حضور آمبولانس بیمار همراه با عملیات احیا به کمپ ناحیه شرق اورژانس تهران منتقل شد.

سخنگوی اورژانس تهران افزود: با انجام عملیات احیا و اقدامات  پیشرفته درمانی و مهارت و چابکی همکاران کمپ امدادی شرق، خوشبختانه این فرد به زندگی دوباره بازگردانده شد.

به گفته عباسی این بیمار توسط امبولانس های 115 به بیمارستان فیروزابادی منتقل شد و گزارش تکنسینهای اورژانس تهران حاکی از سلامتی و هوشیاری کامل بیمار دارد.

سخنگوی اورژانس تهران در پایان خدمات درمانی فوریتی ارائه شده در مراسم ارتحال امام را اعلام کرد و گفت: اورژانس تهران تا کنون به  سه هزار نفر از زائران و مشتاقان امام خمینی (ره) خدمات درمانی و فوریتی ارائه کرده‌اند. 26 نفر از خدمات گیرندگان به بیمارستان های مختلف منتقل شدند و دو هزار و 974 نفر هم به‌صورت سرپایی در محل توسط تکنسین‌های اورژانس 115 خدمت رسانی شده‌اند.

قلبی

 

نظر شما