در سازمان ملی استاندارد ایران صورت گرفت؛

امضا تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه استاندارد و دانشگاه سوره

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۰:۴۷
کد خبر: ۴۱۳۸۹۶
امضا تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه استاندارد و دانشگاه سوره
به منظور گسترش همکاری‌های علمی – پژوهشی مشترک، تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه استاندارد و دانشگاه سوره‌، امروز دوشنبه 17 خرداد در سازمان ملی استاندارد ایران امضا شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جهانبخش سنجابی‌، سرپرست پژوهشگاه استاندارد در این مراسم، گفت: این تقاهم نامه در راستای اجرای بند 25 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تهیه و تنظیم شد.

محمد روشن، رییس دانشگاه سوره نیز در مراسم امضای تفاهم نامه با بیان اینکه توسعه علم، تولید دانش یکی از اهداف اصلی دانشگاه‌ها است گفت: با همکاری متقابل بین دو نهاد علمی می‌توانیم در ارتقای سطح دانش هم افزایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ارایه تحقیقات و طرح های پژوهشی در دانشگاه‌ها با همکاری و مشاوره اعضای هیات علمی پژوهشگاه استاندارد، نتایج موثرتری را به دنبال خواهد داشت.

رییس دانشگاه سوره با بیان اینکه این دانشگاه در معرفی رشته های تحصیلی و میان رشته ها پیشگام بوده است ابراز امیدواری کرد: با کمک مسئولان پژوهشگاه استاندارد رشته های جدیدی را در حوزه استاندارد تعریف کنیم.

امیدعلی مسعودی، مدیرکل دفترروابط عمومی و ارتباطات بین الملل در ابتدای مراسم امضای تفاهم نامه بین پژوهشگاه استاندارد و دانشگاه سوره با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه بین دو مجموعه علمی و تحقیقاتی بر اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه تاکید کرد.

استفاده بهینه از توانایی های علمی، فنی و پژوهشی طرفین در مشارکت در تدوین استانداردهای ملی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و هنر ، همکاری در زمینه برگزاری سمینارها، دوره‌های آموزشی و استفاده امکانات طرفین، انجام طرح های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی و ترویج فرهنگ استاندارد از موضوعات این تفاهم نامه بود.

این تفاهم نامه در 6 ماده به امضای جهانبخش سنجابی شیرازی، سرپرست پژوهشگاه استاندارد و محمد روشن، رییس دانشگاه سوره رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز