قدردانی امام جمعه اردبیل از نیروی انتظامی برای تشدید مبارزه با بدحجابی

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۸:۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۱۴۰۸۱
قدردانی امام جمعه اردبیل از نیروی انتظامی برای تشدید مبارزه با بدحجابی
امام جمعه اردبیل با قدردانی از نیروی انتظامی در تشدید اقدامات غیرتمندانه در مبارزه با بدحجابی گفت: اقشار مختلف جامعه و مسئولان باید خود را مکلف به حمایت از نیروی انتظامی و کارکنان خدوم و مخلص آن بدانند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اظهار داشت: بدحجابی و بی‌حجابی به عنوان دغدغه مهم جامعه اسلامی بوده که قدم نخست مبارزه با بدحجابی، ریشه‌یابی علت آن است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با قدردانی از نیروی انتظامی در تأمین امنیت اخلاقی و تشدید اقدامات غیرتمندانه در مبارزه با بدحجابی افزود: پلیس پیشقدم مبارزه با بدحجابی در جامعه بوده و اقشار مختلف جامعه و مسئولان باید خود را مکلف به حمایت از نیروی انتظامی و کارکنان خدوم و مخلص آن بدانند.

وی با بیان اینکه دشمن با تکیه بر جنگ نرم و هجمه عظیم فرهنگی علیه ایران اسلامی در ترویج و القای فرهنگ منحط غرب تلاش می‌کند، تصریح کرد: بهترین راه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمن، تعمیق فرهنگ خودکنترلی و خودصیانتی در جامعه و ارتقای باورهای دینی و ارزش‌های اخلاقی در بین مردم است.

در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل نیز با تأکید بر اینکه طرح ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی با جدیت و احساس مسئولیت ویژه در مجموعه فرماندهی انتظامی اردبیل اجرا می شود، گفت: پلیس با اعتقاد به این موضوع مهم که با مشارکت مردم می‌توان به امنیتی پایدار در جامعه دست یافت، مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

سرهنگ سید داود موسوی حمایت‌های مسئولان به ویژه امام جمعه اردبیل و مشارکت مردم را مایه دلگرمی و قوت قلب پلیس در اجرای موفق طرح‌های انتظامی و ترافیکی دانست و افزود: با حداکثر توان از امنیت جامعه به ویژه در بعد اخلاقی حفاظت می‌کنیم.

 

نظر شما