جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا خبر داد:

جزئیات حریق و انسداد جاده خوزستان اعلام شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۰:۴۸
کد خبر: ۴۱۴۱۱۵
جزئیات حریق و انسداد جاده خوزستان اعلام شد
جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: برخورد کشنده امیکو حامل تانکر سوخت با کشنده ولوو ضمن ایجاد حریق و انسداد 2:30 ساعته محور ملک-ایذه 2 کشته بر جا گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ داوود قاسمیان اظهار داشت: حوالی ساعت 7 بامداد امروز در کیلومتر 70 محور باغ ملک - ایذه استان خوزستان یک دستگاه کشنده امیکو حامل تانکر سوخت به دلیل انحراف به چپ با کشنده ولوو برخورد کرد.

وی افزود: در پی این حادثه هر دو کشنده دچار حریق شدند و به جهت ایمن‌سازی مسیر و خاموش کردن حریق این محور تا ساعت 9:30 مسدود شد.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا تاکید کرد: متاسفانه در این حادثه 2 نفر کشته شدند.

وی به برخورد پژو 405 با پراید و نیسان وانت حوالی ساعت 7:30 امروز در کیلومتر 30 محور لردگان استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه که به دلیل تجاوز به چپ سواری پژو 405 رخ داد 2 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا از برخورد پراید با پیکان در یکی از محورهای فرعی سراب استان اردبیل نیز خبر داد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت 6:40 بامداد دوشنبه رخ داد 2 نفر کشته شدند.

به گفته وی علت این حادثه که به حریق سواری پیکان نیز انجامید، تجاوز به چپ پراید بوده است.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: همچنین حوالی ساعت یک بامداد نیز در کیلومتر 49 محور آرادان - سرخه استان سمنان بر اثر تصادف و حریق وانت آریسان 2 نفر جان باختند که علت این حادثه هم‌اکنون از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز