سیروس حیدری خبر داد؛

دستگیری سارق دوربین های مداربسته در "شیراز"

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۱۳:۳۸
کد خبر: ۴۱۴۵۷۸
دستگیری سارق دوربین های مداربسته در شیراز
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارق دوربین های مدار بسته و کشف 16 فقره سرقت از وی در شهرستان شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "سیروس حیدری" اظهارداشت:به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوربین مدار بسته نصب شده در مقابل بانک ها و اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی بیان کرد: با بررسی موضوع مشخص شد سارق یا سارقین با بالارفتن از جعبه و تیرهای برق کنار بانک ها و اماکن خصوصی اقدام به سرقت دوربین های مدار بسته می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: پس از بازدید از صحنه های سرقت توسط کارآگاهان و بررسی فیلم های ضبط شده چهره سارق استخراج که پس از اطلاع رسانی به واحدهای گشت و عملیات، سارق به نام "ف – ف" و محل های سکونت و اختفاء وی شناسائی شد.
سرهنگ حیدری افزود: در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بررسی سوابق وی مشخص شد،‌متهم دارای سه فقره سابقه به اتهام سرقت و اعتیاد به موادمخدر می باشد.
وی عنوان کرد: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده، وی به ۱۶ فقره سرقت شبانه دوربین مدار بسته از جلو بانک ها و اماکن تجاری به تنهائی در سطح شهرستان شیراز اقرار کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: صحنه های سرقت بازسازی، ۱۳ نفر از شکات (۵ فقره سرقت دوربین مدار بسته بانک و ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی) شناسائی شده اند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز