محمدحسن سرابیان از گشت‌های ماه‌رمضان خبر داد:

سلامت مواد‌غذایی زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۷:۳۵
کد خبر: ۴۱۴۶۲۹
سلامت مواد‌غذایی زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گشت‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان با هدف نظارت جدی بر نحوه عرضه مایحتاج عمومی مردم و نظارت بر سلامت مواد غذایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمدحسن سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌‎های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حفظ حقوق مردم و پیشگیری وقوع تخلف، طرح سراسری ضیافت در ماه مبارک رمضان را در دستورالعملی به اداره کل تعزیرات سراسر کشور ابلاغ کرد.

وی گفت: در این طرح پس از تشکیل جلسه با دستگاه‌های نظارتی برنامه تشدید فعالیت گشت‌های مشترک در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان تنظیم شد و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

سرابیان افزود: در گشت‌های رمضان علاوه بر روسای شعب سیار سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسان دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی حضور خواهند داشت و بر نحوه عرضه مواد غذایی از جمله حلیم، زولبیا بامیه و شیرینی‌جات نظارت جدی صورت می‌گیرد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی گفت:‌ این بازرسی‌ها در قالب گشت‌های مشترک است و سایر دستگاه‌های نظارتی هم بازرسی‌‎های دوره‌ای خود را خواهند داشت و پرونده‌هایی در این خصوص تشکیل می‌شود که ما به مدیران کل تعزیرات حکومتی خود در سراسر کشور دستور داده‌ایم که این پرونده‌ها پس از ارجاع به تعزیرات حکومتی به صورت فوق العاده و ویژه رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

سرابیان افزود: مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند این تخلفات را به گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات در بازارهای پرتردد اطلاع دهند و یا می‌توانند از طریق تماس با سامانه 124 و همچنین سامانه پیامکی 30009651 شکایت خود را منعکس کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز