سردار ساجدی‌نیا خبر داد:

زورگیران پایتخت در دام پلیس

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۵:۰۳
کد خبر: ۴۱۴۷۵۰
زورگیران پایتخت در دام پلیس
رییس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از 100 سارق در عملیات پلیس طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار حسین ساجدی‌نیا پیش از ظهر امروز با حضور در مقر پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران به تشریح عملیات 48 ساعت گذشته پلیس پایتخت برای دستگیری سارقان پرداخت و گفت: این سومین عملیات گسترده پلیس آگاهی برای برخورد با سارقان در سال جاری است و در جریان آن بیش از 100 سارق شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه این سارقان در قالب 29 باند فعالیت می‌کردند، اظهار کرد: افراد دستگیر شده به اتهام جرایمی چون کیف‌قاپی، زورگیری، سرقت از منزل، سرقت از خودرو و... دستگیر شده‌اند.

به گفته رییس پلیس پایتخت، این افراد در نقاط مختلفی از پایتخت دستگیر شده و برخی از آن‌ها در شهرهای دیگر بوده‌اند که با هماهنگی فرماندهی انتظامی دیگر استان‌ها نسبت به دستگیری آنان اقدام شده‌ است.

ساجدی‌نیا از دستگاه قضایی خواست تا نسبت به برخورد با این سارقان و احکام صادره برای آ‌ن‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند؛ چراکه در بین دستگیرشدگان فردی حضور دارد که پیش از این دارای 24 مورد دستگیری است.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به جلسه میان پلیس و دادستانی تهران اظهار کرد: البته درخواست ما از دستگاه قضایی به این معنا نیست که آنان برخورد مناسبی با سارقان نداشتند، بلکه از سال گذشته تاکنون برخوردهای قاطعی با سارقان را شاهد بوده‌ایم و امیدواریم این تعامل و همکاری بیش از پیش ادامه داشته باشد.

نظر شما