در اهواز صورت گرفت؛

افتتاح سیستم بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی بیمارستان اروند

۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۰:۱۶
کد خبر: ۴۱۵۴۳۸
افتتاح سیستم بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی بیمارستان اروند
پسماندهای عفونی و تیز و برنده بیمارستان اروند اهواز همزمان با هفته محیط زیست با شعار به‌سوی طبیعت، برای زندگی در اهواز افتتاح شد.

به گزارش گروه خبرخبرگزاری برنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اعلام این مطلب گفت: اداره محیط زیست اهواز در راستای اجرای قوانین زیست محیطی طی دوسال اخیر اقدامات بسیاری را انجام داده است که نتیجه آن تجهیز همه بیمارستان‌ها به سیستم تصفیه‌خانه و سیستم بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی بوده است.

علی بنی عگبه ادامه داد: آنچه امروز همزمان با هفته محیط زیست به بهره برداری می رسد سیستم بی‌خطرسازی جدیدی است که بر اساس شرایط ویژه مدیریت پسماندهای پزشکی در این بیمارستان به بهره برداری رسیده و جایگزین سیستم قبلی می شود.

وی افزود: خروجی سیستم قبلی بیمارستان علیرغم فعالیت استاندارد خروجی ولی بدلیل کم بودن ظرفیت دستگاه ، خروجی خونابه دار، خرابی های مکرر و لزوم بهره گیری از سیستم دیگر بیمارستان‌ها از مدار استفاده خارج شد.

وی علت مهم این امر را شرایط ویژه استقرار بیمارستان و اتاقک های نگهداری پسماندهای پزشکی در محدوده بلافصل تردد عموم مردم و نشت و پراکنش آلودگی در محیط هنگام انتقال پسماندها توسط شهرداری دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز