محیط بان مجروح دنا نیازمند دعای خیر مردم

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۷:۴۴
کد خبر: ۴۱۵۵۹۵
محیط بان  مجروح دنا نیازمند دعای خیر مردم
محیط بان مجروح دنا که به خاطر حفظ محیط زیست و دفاع از آب و خاک ایران دچارحادثه ازناحیه پا شده این روزها نیازمند دعای خیر مردم است.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، تشکل های زیستی استان فارس در بیمارستان نمازی شهر شیراز به عیادت علی آرامش فر به محیط بان مجروح دنا رفتند.
شنیدن صحبت های محیط بان درد ناک بود، دردی که ناشی از عشق و علاقه ، فداکاری و جانفشانی حافظان انفال  داشت.
علی آرامش فرمحیط بان  مجروح دنا دراین دیدار از ضرب و شتم ، زخمی شدن ، تهدید به مرگ  و اینکه بارها فرزند مریض خود را به خاطر حفظ طبیعت رها کرده و به ماموریت رفته  است، گفت.
حافظ بی پناه طبیعت دنا در اوج درد هنوز از دغدغه های خود برای طبیعت می گفت و اینکه که چطور می تواند با پای مجروحش به کارش ادامه دهد، او دلسوخته ی طبیعتی بود که هر روز خبری از تخریب آن شنیده می شود.
متاسفانه فدا کاری محیط بانان هیچ گاه مورد توجه قرار نمی گیرد، مگر دفاع از آب خاک این مرزو بوم حاشیه مرزها در مقابل دشمنان خارجی یا داخل ایران در مقابل مخربین انفال تفاوتی دارد که داخل خاک حافظان طبیعت بی پناه رها می شوند زخمی و مجروح و کشته می شوند و از کمترین امتیازی برخوردار نمی شوند.
دفاع و حفاظت  داخل خاک ایران اگر بیشتر از کنترل مرزهای کشور نباشد کمتر هم نیست زیرا که تخریب های داخلی  با به مخاطره انداختن سلامت عمومی بیشتر از دشمنان خارجی از مردم ما قربانی خواهد گرفت.
محیط بانان باحقوق اندک به صورت شبانه روزی ، بدون استراحت و تعطیلی  و حتی گاهی  دوری فراوان ازخانواده در کوه و صحرا در حال گشت زنی هستند  و خطرات طبیعی و درگیری های زیاد با متخلفین را به دوش میکشند .
آیا وقت آن نرسیده که فکری اساسی برای تقویت آسیب پذیر ترین قشر ضابطین قضایی، کرد؛ آیا وضعیت این قشر خاص همچنان باید شکننده و اسیب پذیر باشد ، امیدواریم تصمیم گیران اهمیت تامین امنینیت جانی و اقتصادی اجتمایی  محیط بانان  را بیشتر درک کنند تا این افراد با آرامش بیشتر بتوانند برای حفظ محیط زیست تلاش کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز