مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا خبر داد:

اتـمام پروژه‌های در دست اقـدام، یکی از اولـویت‌های بنیـاد تعـاون نـاجا

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۳:۱۹
کد خبر: ۴۱۵۹۶۴
اتـمام پروژه‌های در دست اقـدام، یکی از اولـویت‌های بنیـاد تعـاون نـاجا
مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا، به نتیجه رساندن پروژه های در دست اقدام را یکی از اولویت های این بنیاد اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به منظور بررسی و رفع مشکلات معیشتی و پرداخت مطالبات کارکنان انتظامی استان نشستی با حضور سردار نوری نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا، سردار ملکی فرمانده انتظامی استان و نماینده‌های بنیاد تعاون در بندرعباس برگزار شد.

سردار نوری نژاد، هدف از سفر به استان هرمزگان را بررسی وضعیت پروژه‌های در دست ساخت بنیاد و تعیین میزان پیشرفت آن‌ها، مشخص کردن تعهدات بنیاد به کارکنان و تصمیم گیری برای سرمایه های این سازمان عنوان کرد و گفت: بنیاد تعاون موظف است در یک برنامه زمان‌بندی تمام تعهدات خود به کارکنان را عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی دقیق نقاط قوت و ضعف و برنامه ریزی و تلاش مضاعف به تعهدمان عمل خواهیم کرد، تصریح کرد: توجه و رسیدگی به معیشت کارکنان، مهمترین اولویت‌کاری ناجا است.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با اشاره به اولویت های ناجا در سال جدید به موضوع پرداخت تسهیلات مسکن در قالب کد62، افزود: درصورت تامین اعتبار، 70 درصد تسهیلات مسکن و 50 درصد وام ازدواج کارکنان انتظامی استان در سال جدید پرداخت می‌شود.

سردار نوری نژاد به پرداخت وام کد 62 به 670 نفر از کارکنان استان در سالجاری اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های بنیاد تعاون ناجا به نتیجه رساندن پروژه های در دست اقدام است.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا در خاتمه گفت: با ارائه خدمات بیشتر در زمینه معیشت کارکنان در واقع به اجرای موفق تر ماموریت ها کمک می‌کنیم چرا که کارکنان با انگیزه بهتر به جامعه و مردم خدمتگزاری خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز