مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی

از نه هزار کلاس درس استان،۲۳۰۰ کلاس استاندارد سازی شده است

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۱۶۱۴۴
از نه هزار کلاس درس استان،۲۳۰۰ کلاس استاندارد سازی شده است
اسمعیل زاده : مدارس آذربایجان‌غربی از نظر شاخص‌های سرانه و تراکم فضاهای آموزشی و نیز تجهیزات از جمله ۳ استان نیاز به توجه دولت است بنابراین نمایندگان مجلس استان برای رفع این نیازها تامین اعتبار کنند.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی گفت: مدارس آذربایجان‌غربی از نظر شاخص‌های سرانه و تراکم فضاهای آموزشی و نیز تجهیزات از جمله ۳ استان نیاز به توجه دولت است بنابراین نمایندگان مجلس استان برای رفع این نیازها تامین اعتبار کنند.

فریبرز اسمعیل‌زاده وضعیت مدارس آذربایجان‌غربی را از نظر شاخص‌های سرانه و تراکم فضاهای آموزشی و نیز تجهیزات از جمله سه استان نیاز به توجه خواند و اظهار داشت: باید نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولان مربوطه توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی به تبیین وضعیت گرمایشی مدارس آذربایجان‌غربی پرداخت و افزود: در مدارس استان ۹ هزار کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کردند که پس از آغاز طرح ملی استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس از سال ۹۲ تا کنون تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی تجهیز شدند.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال سیستم گرمایشی یک هزار کلاس درس آذربایجان‌غربی استانداردسازی می‌شود تصریح کرد: نزدیک سه هزار کلاس درس در مدارس کوچک یک تا سه کلاسه، بخاری برقی تابشی نصب شده است.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی انجام شده، امسال، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل طرح ملی استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس برای تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی صرف می‌شود.

اسمعیل‌زاده افزود: ۴۰ میلیارد تومان برای استانداردسازی سیستم گرمایشی تعداد مدارس باقی‌مانده از آذربایجان‌غربی نیاز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز