اخاذان مامور نما در دام ماموران پلیس فارس گرفتار شدند

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۵:۵۶
کد خبر: ۴۱۶۱۷۶
اخاذان مامور نما در دام ماموران پلیس فارس گرفتار شدند
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه سارق اخاذ در شیراز خبر داد که تحت پوشش مامور پلیس آگاهی اقدام به اخاذی از افاغنه می کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مطلع شدند سه نفر با یک دستگاه خودرو پژو 405 تحت پوشش مامور اقدام به اخاذی از افاغنه می کنند.
وی ادامه داد: این افراد در باغ های واقع در اطراف شمال شهر شیراز سوژه های خود را که عمدتا" افاغنه بودند انتخاب و با غصب عنوان مامور به بهانه های متخلف اقدام به اخاذی مبلغ 2 تا 20 میلیون ریال از آنها می کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی هر سه نفر اخاذ شناسایی و پلیس برای دستگیری آنها وارد عمل شد.
سردار گودرزی گفت: در یک عملیات منسجم خودرو این سه اخاذ مامورنما شناسایی و زمانی که قصد متوقف کردن آن را داشتند، متهمان اقدام به فرار کردند که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو آنها متوقف و هر سه نفر در حالی که قصد درگیری با ماموران را داشتند، دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: از این سه اخاذ به نام های "م – ز"، "س- ز" و "الف – ح" تا کنون سه فقره اخاذی با غصب عنوان مامور کشف شده است. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز