عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور:

وزیر بهداشت پزشک نباشد

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۳:۳۵
کد خبر: ۴۱۶۲۹۸
وزیر بهداشت پزشک نباشد
عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، با بیان اینکه وزیر بهداشت را از افرادی که پزشک نیستند، انتخاب کنند، گفت: جامعه پرستاری کشور از نمایندگان مردم انتظار دارند بر روند هزینه‌کرد اعتبارات حوزه سلامت نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، زینب فدایی اظهار داشت: جامعه پرستاری نقش پر رنگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشت و در زمان تبلیغات کاندیداها، انتظارات خودش را گفته بود.

وی با عنوان این مطلب که مهمترین خواسته پرستاران کشور اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است، افزود: ما از نمایندگان مجلس دهم می‌خواهیم که از مسئولان اجرایی کشور  بپرسند چرا این قانون بعد از گذشت 9 سال هنوز اجرایی نشده است.

فدایی همچنین از اجرای ناقص قانون ارتقای بهره‌وری نیروهای بالینی نظام سلامت انتقال کرد و گفت: ما خواسته های خودمان را گفته‌ایم و حالا انتظار داریم که نمایندگان مجلس دهم پیگیر باشند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، خواستار نظارت بر روند هزینه کرد اعتبارات طرح تحول سلامت شد و افزود: به نظر ما باید تحقیق و تفحص شود که این بودجه کجا می‌رود.

وی با عنوان این مطلب که کلیت طرح تحول سلامت را رد نمی‌کنیم و آن را قبول داریم، ادامه داد: این وظیفه مجلس است که به چنین مباحثی ورود کند و پاسخ بخواهد.

فدایی همچنین از مجلس دهم خواست که دولت آینده را موظف کنند وزیر بهداشت غیر پزشک معرفی کند.

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
احسنت به شما
چه اشکال دارد الان در کشورهای پیشرفته دنیا مگر این طور نیست
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز