مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس خبرداد:

کسب ۹ رتبه برتر پرسش‌مهر توسط دانش آموزان

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۵:۳۲
کد خبر: ۴۱۶۳۳۷
کسب ۹ رتبه برتر پرسش‌مهر توسط دانش آموزان
مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس از کسب 9 رتبه برتر پرسش مهر توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان خبرداد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمیدرضا آذری با بیان این که مجموع 390 هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه‌های پرسش مهر استان، پس از داوری 15 هزار و 686 نفر به مرحله استانی راه یافتند عنوان کرد: در نهایت پس از بازبینی و داوری نهایی، تعداد 62 اثر منتخب از استان به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس با اشاره به این که بیش از 238 هزار نفر ازخانواده‌های دانش آموزان استان در این رویداد فرهنگی، هنری شرکت داشتند، گفت:  در مرحله آموزشگاهی مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور 151 هزار 717 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان استان شرکت داشتند.

وی افزود: از بین آثار ارسالی از استان فارس، 9 اثر پس از بازبینی و داوری حائز رتبه برتر کشور شدند که موجب شد استان فارس به همراه استان‌های زنجان و اصفهان به عنوان سه استان برتر کشور انتخاب شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس خاطرنشان کرد: در رشته خوشنویسی امیر پژمان، سیما سلیمان پور و قره بلاغ و در رشته نقاشی‌خط علیرضا کریم پور، در رشته نمایشنامه نویسی آمنه داوطلب در رشته شعرمجتبی دهقانی، در رشته داستان نویسی یوسف زارعی  و ناز آریا وصال، درشته سخنوری دانش آموز امید عسلی حائز برتر کشور شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز