مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد:

۷۰ حلقه چاه ذغال غیر مجاز تخریب شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۷:۰۴
کد خبر: ۴۱۶۶۸۲
۷۰ حلقه چاه ذغال غیر مجاز تخریب شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بیش از 70 حلقه چاه غیرمجاز ذغال در منطقه‌ای دورافتاده در بیابان‌های اطراف شهر قم، شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی تخریب شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید رحمان دانیالی اظهار داشت: بیش از 70 حلقه چاه غیرمجاز ذغال در منطقه ای دورافتاده در بیابان های اطراف شهر قم پس از شناسایی و اخطار به صاحبان چاه‌ها جهت جمع‌آوری وسایل و تجهیزات خود، با اخذ دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شدند.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم جهت مقابله با واحدهای آلاینده به ویژه کوره های ذوب سرب و چاه های ذغال، خاطرنشان کرد: این واحدهای غیرمجاز که عمدتا به صورت مخفیانه فعالیت کرده و آلودگی‌های شدید زیست محیطی ایجاد می‌کنند، بلافاصله پس از شناسایی و صدور اخطاریه‌های لازم، تخریب و یا پلمپ می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم ضمن قدردانی از هماهنگی و مشارکت مسوولان اجرایی و شهروندان دلسوز و علاقه مند به طبیعت و محیط زیست، تصریح کرد: صاحبان واحدهای آلاینده باید جهت جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان احتمالی، هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آلایندگی و یا جمع آوری واحدهای خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز