قائم مقام بازرگانی شرکت هواپیمایی ترکیه اعلام کرد:

بازی‌های جام یورو ۲۰۱۶ را در آسمان ببینید

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۴:۵۱
کد خبر: ۴۱۶۹۲۶
بازی‌های جام یورو ۲۰۱۶ را در آسمان ببینید
مسافرانی که با شرکت اسپانسر رسمی هواپیمایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا پرواز می‌کنند این امکان را خواهند داشت تا در حین پرواز به تماشای پخش مستقیم این بازی‌ها بنشینند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مسافرانی که با شرکت اسپانسر رسمی هواپیمایی، مسابقات فوتبال لیگ اروپا پرواز می‌کنند این امکان را خواهند داشت تا در حین پرواز یا در سالن‌های سی ای پی فرودگاه‌های ترکیه به تماشای پخش مستقیم این بازی‌ها بنشینند. 

همچنین مسافران این شانس را خواهند داشت که برنده بلیط دوره نهایی مسابقات باشند. مسافران پروازهای بین المللی که با هواپیماهای  ایرباس A330 یا بوئینگB777 پهن پیکر این شرکت پرواز می‌کنند و همچنین مسافران در سالن های سی ای پی در سراسر ترکیه امکان تماشای زنده این مسابقات را خواهند داشت. 

احمد اولموشتور، قائم مقام بازرگانی شرکت هواپیمایی ترکیه نقطه اوج کلیه فعالیت‌های شرکت هواپیمایی ترکیه را ارتقا تجربیات مسافران اعلام کرد و اسپانسرینگ لیگ اروپایی 2016 نیز فرصتی دیگر در جهت این اهداف دانست.

در این خدمت نوآورانه کارت‌های مخصوصی به مسافرانی که از فرودگاه آتا تورک استانبول به چهار شهر منتخب فرانسه سفر می‌کنند ارایه خواهد شد و آن‌ها نیز فرصت شرکت در قرعه‌کشی بلیط شرکت در مسابقات لیگ اروپا 2016 را خواهند داشت.

 

نظر شما