در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

انتقاد از نحوه واگذاری فضاهای فرهنگی در شهرداری

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۱۷۲۶۹
انتقاد از نحوه واگذاری فضاهای فرهنگی در شهرداری
رییس کمیته هنری شورای شهر تهران از نحوه واگذاری فضاهای فرهنگی در شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: باید دید این فضاها براساس چه اصولی واگذار شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، غلامحسین مختاباد در حاشیه بررسی طرح الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه تفکیک ماموریت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در شهرداری تهران با بیان اینکه داستان مسائل فرهنگی در شهر تهران پیچیده است و کسی نمی‌داند این گره کور چگونه باز می‌شود، گفت: مشکل مسائل فرهنگی در تهران هر روز خود را نشان می‌دهد و این در حالی است که سالانه شورا پول زیادی برای افزایش تبلیغات فرهنگی صرف می‌کند.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی را نمی‌توان در سازمان فرهنگی و هنری دنبال کرد، گفت: 90 درصد بودجه سازمان صرف امور جاری می‌شود و نمی‌دانیم چرا پای سازمانی قسم می‌خوریم که حتما باید باشد.

رییس کمیته هنری شورای شهر تهران با انتقاد از نحوه تقسیم‌بندی سازمان‌ها گفت: سازمان رفاه زیر نظر معاونت اجتماعی است و سازمان زیباسازی که وظیفه‌اش کارهای فرهنگی است، زیر نظر معاونت خدمات شهری است که این باید اصلاح شود.

مختاباد در ادامه افزود: کار فرهنگی در تهران بسیار حائز اهمیت است، بنابراین پیشنهاد می‌شود یک معاونت فرهنگی و یک معاونت هنری در شهرداری ایجاد شود و باید تصمیم جدی در این زمینه بگیریم.

رییس کمیته هنری شورای شهر تهران از نحوه واگذاری فضاهای فرهنگی در شهرداری تهران انتقاد کرد و بیان داشت: فضاهای فرهنگی براساس چه اصولی واگذار شده است و نباید احساسی با این مسائل برخورد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز