دستگیری سارق دخل مغازه بلافاصله پس از سرقت در مرودشت

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۷:۵۵
کد خبر: ۴۱۷۳۳۰
دستگیری سارق دخل مغازه بلافاصله پس از سرقت در مرودشت
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری یک نفر سارق دخل مغازه ساعتی پس از سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ" دلاور القاصی مهر" اظهارداشت: ماموران کلانتری 11 انقلاب از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 از یک فقره دخل زنی مغازه در یکی از خیابان های سطح شهر مرودشت مطلع و بلا فاصله در محل حضور یافتند.
وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل وقوع جرم مشاهده کردند، مبلغ 6 ملیون ریال وجه نقد از دخل مغازه سرقت شده است، که بلافاصله تحقیقات خود را جهت شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری تدابیر خاص پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در حالی که در منزلش مخفی شده بود دستگیر و در بازرسی از منزل وی مبلغ 6 ملیون ریال وجه نقد سرقت شده را کشف کردند.
سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: با انتقال این سارق به کلانتری و در تحقیقات اولیه از وی، سرقت دخل مغازه از او کشف و پرونده جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارسال شد.
وی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجه نقد بیش از حد معمول در مغازه خودداری کنند، محل کسب خود را در اختیار افراد نابالغ و کم تجربه قرار ندهند، محل کسب خود را به دوربین های مدار بسته و سایر تجهیزات ایمنی مجهز نمایند و هرگز بسته های حجیم اسکناس را در معرض دید قرار نداده و یا در انظار عمومی شمارش نکنند که این کار موجب تحریک سارقان می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز