مدیرعامل موسسه ترجمان وحی خبر داد:

رونمایی از نخستین ترجمه گرجستانی قرآن

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۱:۲۴
کد خبر: ۴۱۷۷۰۰
رونمایی از نخستین ترجمه گرجستانی قرآن
نخستین ترجمه گرجستانی قرآن با نگاه فرهنگ اهل بیت (ع) همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد نقدی، مدیرعامل موسسه ترجمان وحی به تشریح برنامه‌های این موسسه در نمایشگاه قرآن پرداخت و گفت: با توجه به اینکه این نهاد مرکز تخصصی انجام ترجمه قرآن به زبان‌های مختلف جهان است، مقرر شده تا تازه‌ترین اخبار در زمینه ترجمه این کتاب آسمانی در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن قرار بگیرد.

وی با اشاره به عرضه تازه‌ترین ترجمه های قرآن‌کریم به زبان‌های مختلف دنیا در این دوره از نمایشگاه، ادامه داد: درصدد هستیم تا با همکاری بخش‌های مختلف شاهد رونمایی از ترجمه‌های جدید قرآن‌کریم در نمایشگاه قرآن نیز باشیم.

مدیرعامل موسسه ترجمان وحی تصریح کرد: تاکنون مقدمات رونمایی از نخستین ترجمه گرجستانی قرآن کریم با نگاه فرهنگ اهل بیت(ع) آماده شده است که در مدت زمان برگزاری نمایشگاه قرآن شاهد این اتفاق ارزشمند خواهیم بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار "به سوی فهم قرآن"از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.

نظر شما