مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

بهره‌برداری از ۴۰ پروژه آموزشی

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۳:۵۴
کد خبر: ۴۱۷۷۱۵
بهره‌برداری از ۴۰ پروژه آموزشی
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حال حاضر 40 پروژه آموزشی خیر‌ساز در استان در حال اجرا و یا آماده بهره‌برداری هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد محسن بیگی در شورای آموزش و پرورش هجدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان به منظور تجلیل از خیران و ترویج مدرسه سازی ، هشتم خرداد ماه سال جاری برگزار شد، گفت: کلنگ زنی هنرستان فنی و حرفه‌ای در روستای پشت رود بم اولین دستاورد جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر استفاده از ظرفیت خیران در ساخت و تجهیز مدارس افزود: انتظار داریم همه دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی در توسعه و تجهیز مدارس به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با اشاره به این که در حال حاظر 40 پروژه آموزشی خیر‌ساز در استان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: حساسیت لازم به منظورگرایش به سمت مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری در سال‌های اخیر در کشور ایجاد شده و خیران به این نکته پی برده‌اند که مدرسه‌سازی ماندگارترین کارخیر است.

محسن بیگی افزود: استاندار کرمان نیز با ساخت مدرسه 6 کلاسه "شهید ناصر فولادی" در شهرستان بم به جمع خیران مدرسه ساز پیوست و موجب رونق مدرسه‌سازی توسط خیران در استان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز