کارگر فروشگاه، سارق اینترنتی از آب در آمد

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۱۷۷۹۸
کارگر فروشگاه، سارق اینترنتی از آب در آمد
با تلاش ماموران پلیس فتا استان کارگر فروشگاه که از حساب صاحب کار خود به صورت غیر مجاز برداشت و خرید اینترنتی انجام داده بود، دستگیر شد .
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،رئیس پلیس فتا استان فارس اظهارداشت: شاکی این پرونده یک صاحب فروشگاه بزرگ می باشد که با اعتماد به کارگر، اطلاعات کارت اعتباری خود را دراختیار وی قرار می دهد.
سرهنگ "سیدموسی حسینی" ادامه داد: کارگر فروشگاه که اطلاعات کارت اعتباری شاکی را در اختیار دارد با استفاده از اینترنت اقدام به خرید تعدادی اجناس کرده و از حساب وی مبلغ 70 میلیون ریال برداشت می کند.
وی اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس متهم شناسایی و احضار شد و در بازجویی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم اظهار کرد؛ زمانی که در اینترنت مشغول جستجو کردن صفحات بودم، تعدادی اجناس توجه من را جلب کرد، اما به این دلیل که توان خرید آن را نداشتم با استفاده از حساب صاحب کار خود که در فروشگاه وی مشغول به کار هستم اقدام به خرید اینترنتی نمودم که هیچوقت تصور نمیکردم روزی شناسایی شوم.
سرهنگ "حسینی افزود: این متهم در ادامه می گوید؛ در روزهای آغازین کارم در فروشگاه، صاحب کارم اطلاعات کارت عابربانک و حساب های بانکی اش را جهت انتقال وجه و مبادلات روزمره به من سپرده بود و به این طریق از مشخصات حسابش با اطلاع شدم و با فعال کردن رمز دوم به وسیله اینترنت از حساب وی خرید می کردم.
وی به شهروندان هشدارداد: آن دسته از افرادی که اطلاعات حساب بانکی یا کلمات عبور خود را در اختیار نزدیکان یا دوستان خود قرار می دهند، نتنها زمینه ارتکاب اینگونه جرائم را برای افراد فراهم می نمایند بلکه ممکن است خود را متحمل خسارت گردانند و مشکلاتی را برای خود و اطرافیان به وجود آورند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز