تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۷:۲۷
کد خبر: ۴۱۷۹۸۸
تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر
معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر با خانواده معظم شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان کرمانشاه دیدار و تجلیل کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اسداله هادی‌نژاد به مناسبت فرا رسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد‌مخدر به همراه مشاور عالی استاندار، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولان استانی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهداء و همچنین دو نفر از جانبازان گرانقدر امر مبارزه با مواد مخدر دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

وی در دیدار با خانواده معزز شهداء و جانبازان ضمن ادای احترام و تقدیر از صبر و استقامت خانواده این عزیزیان که با تقدیم جان فرزند خویش در راه عزت و اقتدار این سرزمین آفتخار افرینی کردند، گفت: حضور ما مسئولان در اینجا سپاس از کار بزرگ شهدا و جانبازانی است که در راه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و این سرزمین از جان خود مایه گذاشتند و این کوچکترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

وی ضمن تشریح جایگاه رفیع تمام کسانی که در راه حفظ و حراست از مرزهای کشور با حضور در این جهاد عظیم تکلیف را به جا آورده و ادای دین می‌کنند، بیان داشت: قاچاق مواد مخدر و اعتیاد خطرناک‌ترین بلایی است که در پی آلوده کردن افراد جامعه به‌ویژه قشر جوان است که تاکنون نظام جمهوری اسلامی با تقدیم چندین هزار شهید و جانباز مقتدرانه در مقابل این معضل بزرگ مقابله و ایستادگی نموده است.

همچنین سردار همتی مشاور عالی استاندار سرکشی و احترام به خانوده‌های شهداء ‌و جانبازان عزیز را یک تکلیف دانست و ضمن سپاسگزاری از خانواده آنها به‌خاطر تربیت وپرورش چنین جوانان برومندی که مایه افتخار اسلام و آبرو برای نظام شده‌اند، توجه ویژه مسئولان جهت پیگیری و حل مشکلات خانواده شهداء و جانبازان را وظیفه آنان برشمرد.

علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز ضمن ارج نهادن به مقام شهداء و جانبازان امر مبارزه با مواد مخدر خدمت و توجه ویژه به خانواده‌های آنها را کمترین تکلیف دانست و افزود: وظیفه مسئولان و دست اندر‌کاران است که با کار اعتقادی و تلاش‌های مضاعف در امر مبارزه با مواد مخدر ادامه دهنده راه شهداء و ایثارگران عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله ومبارزه بی‌امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر باشند.

در پایان نیز با اهداء هدایا و لوح سپاس از جانبازان عزیز و خانوادهای معزز شهدا قدردانی به‌عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز