حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بالای ۱۴ سال؛

برگزاری بازارچه افطاری در خانه‌ی امید

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۸:۲۷
کد خبر: ۴۱۸۱۸۲
برگزاری بازارچه افطاری در خانه‌ی امید
بازارچه فروش غذا به نفع بیماران مبتلا به سرطان توسط موسسه خیریه سرور مهر‌اندیشان راستین (سمر) برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شهرزاد آیرم، مدیر عامل موسسه خیریه سمر،  با اشاره به اینکه  بازارچه افطاری در خانه‌ی امید موسسه خیریه سمر به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار می‌شود، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که از جانب خدواند متعال برای رشد معنوی انسان‌ها فراهم شده است. نیکو اندیشی و نیکو کاری از الزامات این رشد معنوی است که همواره در این ماه عزیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از طرفی موسسه خیریه سمر با رویکرد ارائه خدمات جامع و کیفی به بیماران مبتلا به سرطان به مسائل روحی، روانی و ذهنی در کنار نیازهای دارویی و درمانی ایشان توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

آیرم تصریح کرد: همین امر تاکید مجوعه سمر بر رشد معنوی بیماران و جامعه را نشان می‌دهد. از این رو تصمیم گرفتیم تا با برپایی این بازارچه در محل خانه‌ی امید با عرضه و پذیرایی افطاری، معنویت و عشق موجود در این فضای زیبا را با مهراندیشان و مردم نیکوکار به اشتراک بگذاریم.

مدیر عامل موسسه خیریه سمر در ادامه خاطر نشان کرد: بر این اساس روزهای پنج شنبه و جمعه در تاریخ  28، 27 خرداد و 3، 4، 10، 11  تیرماه میزبان قلب‌های مهربان نیکوکارانی هستیم که پاداش یک روز روزه‌داری خود را با حضور در این مکان و خرید افطاری به نفع بیماران مبتلا به سرطان به همراه آشنایی با فرآیندهای "سمر" دوچندان خواهند کرد.

موسسه خیریه سمر از سال 1386 تنها با اتکاء به کمک‌های مردمی موفق به ارائه خدمات جامع کیفی به بیماران مبتلا به سرطان شده است. این موسسه هم اکنون در خانه‌ی امید واقع در منطقه دروس، خیابان دولت، خیابان شهید وارسته، نبش کابلی به حمایت از بیماران می‌پردازد.

گفتنی است بازارچه خیریه افطاری با سمر از ساعت 19 الی 22 روزهای پنجشنبه و جمعه ماه‌مبارک رمضان دایر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز