فرماندار دماوند تأکید کرد:

لزوم ایجاد انگیزه در جوانان برای مشارکت فعال در برنامه های اوقات فراغت

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۱:۳۴
کد خبر: ۴۱۸۹۰۶
لزوم ایجاد انگیزه در جوانان برای مشارکت فعال در برنامه های اوقات فراغت
فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم ایجاد انگیزه بین نوجوانان و جوانان برای مشارکت فعال در برنامه های اوقات فراغت تأکید کرد.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت و شورای ورزش شهرستان دماوند با حضور فرماندار، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و سایر دستگاه‌ها در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت اظهار داشت: با توجه به اینکه در آغاز فصل تابستان قرار داریم و در سال گذشته نیز اقدامات مؤثری انجام داده‌ایم، اکنون باید برنامه‌های مناسبی را در سال جاری برای نوجوانان و جوانان در نظر بگیریم.

ناصر محمودی‌فرد افزود: فعالیت‌های ورزشی بخشی از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را تشکیل می‌دهد و باید در این زمینه با تعامل با دستگاه‌های دیگر برنامه‌های مطلوبی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: لازم است تا تمام دستگاه‌های مربوطه همچون اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در بحث سالم‌سازی و ارتقای نسل جوان برنامه‌های اساسی و اجرایی مناسبی را در نظر گیرند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: یکی از اقدامات مؤثر درزمینه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزاری مسابقات و برنامه‌های است که نشاط، جذابیت و رقابت را در بین افراد ایجاد می‌کند.

محمودی‌فرد بیان کرد: برای برنامه‌های فراغتی باید ملزوماتی را فراهم کنیم تا با استفاده از ظرفیت فضاهای مناسب شهرستان دماوند به منظور سالم‌سازی افراد گام‌های مهمی برداشته شود.

وی با اشاره به استعدادیابی نوجوانان و جوانان در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: باید در این زمینه به گونه‌ای عمل کنیم که استعدادها را به خوبی بشناسیم و آن‌ها را به درستی نیز پرورش دهیم تا بتوانند در سطح استان تهران نیز بدرخشند.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: در آغاز فصل تابستان اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند برنامه‌ها و علاقه خاصی به انجام برنامه‌های فراغتی دارد که لازم است تا در این زمینه شهرداری‌ها نیز همکاری‌ها و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

محمودی‌فرد خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلفی حمایت‌هایی را انجام داده‌اند که اکنون لازم است بیش از گذشته در زمینه‌های فرهنگی ورود پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز