امروز رخ داد ؛

دستور ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای درمان رایگان بانوی۲۵۰کیلویی خرم آبادی

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۴:۵۸
کد خبر: ۴۱۹۱۹۳
دستور ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای درمان رایگان بانوی۲۵۰کیلویی خرم آبادی
کوروش ساکی”رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان”در راس هیاتی،با حضور در منزل بانوی۲۵۰کیلویی اهل خرم آباد،ضمن عیادت از وی،دستور پیگیری وضعیت درمانی او را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،در پی انتشار خبربانوی 250 کیلویی لرستانی چشم انتظار کمک مسئولین "به نقل  از پایگاه خبری خرم آباد فردا،هوشنگ بادپی”مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان”،از قول مساعد دکتر ساکی جهت پیگیری وضعیت درمانی این بانوی بیمار خبر داد و گفت:ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان قصد دارد،ضمن عیادت از این بانوی لرستانی،از نزدیک وضعیت بالینی ایشان را بررسی و در خصوص پیگیری های بعدی و درمان رایگان ایشان دستورات لازم را صادر نمایند.

به همین منظورکورش ساکی رییس  دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، در راس هیاتی،به عیادت این بانوی۲۵۰کیلوگرمی رفت و از نزدیک وضعیت وی را بررسی و در خصوص انجام اقدامات پزشکی رایگان،دستوراتی صادر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این دیدار گفت:بسیار خوشحالم که ماه مبارک رمضان شرایطی ایجاد کرد تا حسب وظیفه در منزل این بانوی بیمار حضور پیدا کنیم و از نزدیک مشکلات درمانی ایشان را ببینیم که این خود نشانه ای از نگاه خداوند متعال به خادمین مردم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

وی تصریح کرد:با توجه به وزن بالای این بیمار،ابتدا باید چند پزشک متخصص، وضعیت ایشان را به منظور کشف علت اصلی این عارضه بررسی کرده و نتیجه اقدامات ایشان را جمع بندی کنند تا با شناخت ریشه اصلی این بیماری، اقدامات پزشکی انجام گیرد.

ساکی در ادامه افزود:بنده قول می دهم که وضعیت درمانی ایشان را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کنم و به همکارانم تاکید می کنم که موضوع را در دستور کار قرار داده و با دعوت از پزشکان متخصص جهت ویزیت این بانوی لرستانی در منزل،وضعیت درمانی ایشان را بررسی و اقدامات لازم پزشکی را به عمل آورند.

وی در خصوص وجود امکانات پزشکی لازم در مراکز درمانی لرستان جهت جراحی این بانوی خرم آبادی گفت:چنانچه همکاران ما،انجام عمل جراحی را لازم بدانند،این بانو در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و اگر امکانات لازم در استان موجود نباشد،با دانشگاه علوم پزشکی تهران یا مراکز برخوردار مکاتبه خواهیم کرد تا اقدامات درمانی رایگان در اختیار این بانوی۲۵۰ کیلویی قرار گیرد.

گفتنی است،با پیگیری های مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مقرر شد تا خانم دکتر کاویانی”فوق تخصص غدد”و آقای دکتر عبدالهیان “فوق تخصص دستگاه گوارش”جهت انجام معاینات پزشکی و ویزیت رایگان،در منزل این بیمار حضور پیدا کرده و نتیجه اقدامات صورت گرفته را گزارش نمایند.

گفتنی است خانم "ش.س" که سالهاست به دلیل مشکل غده تیروئید با افزایش وزن غیرطبیعی روبرو است،  مدتی  در بخش سی.سی.یو یکی از بیمارستانهای خرم آباد بستری بود و به دلیل عدم توانایی مالی در پرداخت هزینه های درمانی، از انجام عمل جراحی صرف نظر کرده تا جایی که وزن وی در حال حاضر به 250 کیلوگرم رسیده است.

 

 

خبرنگار: امین ساکی

 

نظر شما